FM GROUP Polska - Federico Mahora
FM GROUP Polska jest firmą z branży FMCG działającą w sektorze marketingu wielopoziomowego. Została założona w 2004 roku we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego.
Odniesiony w kraju sukces umożliwił firmie dynamiczne wkroczenie na rynki zagraniczne. Obecnie marka FM GROUP jest znana i ceniona w kilkudziesięciu krajach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Australii, Afryce oraz w Azji. Na całym świecie z FM GROUP współpracuje około 589 000 Dystrybutorów, z czego ponad 200 000 działa w Polsce.
Produktem flagowym FM GROUP Polska są wysokiej klasy perfumy i wody perfumowane, tworzone przy współpracy z firmami PERFAND oraz DROM Fragrances. Uzupełnieniem asortymentu są produkty perfumeryjne (m.in. balsamy, żele pod prysznic, wody po goleniu, kremy do rąk, pianki do golenia, perfumy do włosów oraz inne perfumowane kosmetyki).
W listopadzie 2008 roku firma wkroczyła w nowy segment, wprowadzając na rynek doskonałej jakości środki czystości pod marką FM GROUP FOR HOME.
Od października 2009 roku klienci i Dystrybutorzy FM GROUP mogą korzystać z usług wirtualnego operatora telefonii komórkowej FM GROUP Mobile.
Najnowsze osiągnięcie FM GROUP to kolekcja kosmetyków kolorowych FM GROUP MAKE UP, stworzona w oparciu o składniki mineralne wzbogacone ekstraktami i olejkami roślinnymi.
FM GROUP Polska oraz FM GROUP World są zdobywcami wielu nagród:
- Gazele Biznesu 2010 dla FM GROUP Polska i FM GROUP World oraz Gazele Biznesu 2011 dla FM GROUP World,
- Godło Art of Packaging 2010 dla kolekcji SPA SENSES – dla najlepszego opakowania w kategorii Zdrowia i urody,
- Qltowy Kosmetyk 2011 dla cukrowego peelingu do ust,
- Laur Klienta – Odkrycie 2011 dla FM GROUP World w kategorii Kosmetyki dystrybuowane w kanale pozasklepowym,
- Superprodukt 2011 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla kolekcji SPA SENSES,
- Qltowy Kosmetyk 2012 dla Wody perfumowanej FM 329.
- Superprodukt 2012 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla serum do twarzy ß-Glucan Active.
- Diament Forbesa 2013 dla FM GROUP Polska.






Jako firma rodzinna, FM GROUP Polska potrafi docenić znaczenie relacji i wzajemnej pomocy, w oparciu o które buduje wspólny sukces na całym świecie.
Dlatego w 2009 r. właściciele marki FM GROUP, Katarzyna i Artur Trawińscy, założyli Fundację Golden Tulip, której celem jest organizowanie i niesienie pomocy dobroczynnej, humanitarnej i rozwojowej oraz przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu. Jej pierwszym sukcesem jest budowa szkoły w Mozambiku.


Odniesiony w kraju sukces umożliwił firmie dynamiczne wkroczenie na rynki zagraniczne. Obecnie marka FM GROUP jest znana i ceniona w kilkudziesięciu krajach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Australii, Afryce oraz w Azji. Na całym świecie z FM GROUP współpracuje około 589 000 Dystrybutorów, z czego ponad 200 000 działa w Polsce.
Produktem flagowym FM GROUP Polska są wysokiej klasy perfumy i wody perfumowane, tworzone przy współpracy z firmami PERFAND oraz DROM Fragrances. Uzupełnieniem asortymentu są produkty perfumeryjne (m.in. balsamy, żele pod prysznic, wody po goleniu, kremy do rąk, pianki do golenia, perfumy do włosów oraz inne perfumowane kosmetyki).
W listopadzie 2008 roku firma wkroczyła w nowy segment, wprowadzając na rynek doskonałej jakości środki czystości pod marką FM GROUP FOR HOME.

Od października 2009 roku klienci i Dystrybutorzy FM GROUP mogą korzystać z usług wirtualnego operatora telefonii komórkowej FM GROUP Mobile.
Najnowsze osiągnięcie FM GROUP to kolekcja kosmetyków kolorowych FM GROUP MAKE UP, stworzona w oparciu o składniki mineralne wzbogacone ekstraktami i olejkami roślinnymi.
FM GROUP Polska oraz FM GROUP World są zdobywcami wielu nagród:
- Gazele Biznesu 2010 dla FM GROUP Polska i FM GROUP World oraz Gazele Biznesu 2011 dla FM GROUP World,
- Godło Art of Packaging 2010 dla kolekcji SPA SENSES – dla najlepszego opakowania w kategorii Zdrowia i urody,
- Qltowy Kosmetyk 2011 dla cukrowego peelingu do ust,
- Laur Klienta – Odkrycie 2011 dla FM GROUP World w kategorii Kosmetyki dystrybuowane w kanale pozasklepowym,
- Superprodukt 2011 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla kolekcji SPA SENSES,
- Qltowy Kosmetyk 2012 dla Wody perfumowanej FM 329.
- Superprodukt 2012 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla serum do twarzy ß-Glucan Active.
- Diament Forbesa 2013 dla FM GROUP Polska.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Jako firma rodzinna, FM GROUP Polska potrafi docenić znaczenie relacji i wzajemnej pomocy, w oparciu o które buduje wspólny sukces na całym świecie.
Dlatego w 2009 r. właściciele marki FM GROUP, Katarzyna i Artur Trawińscy, założyli Fundację Golden Tulip, której celem jest organizowanie i niesienie pomocy dobroczynnej, humanitarnej i rozwojowej oraz przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu. Jej pierwszym sukcesem jest budowa szkoły w Mozambiku.

